כתבות בנושא דיגיטל

דיגיטל

מה זה משקפי vr ומה היתרונות שלהם?

זה לא סוד שהעולם המערבי צועד קדימה בקצב מסחרר, כאשר, הקו המנחה שלו הוא הטכנולוגיה. אם נשווה את ההווה בו אנו חיים, נוכל לראות כי

דיגיטל

מחשב נייד מומלץ – כל הטיפים

עם כל כך הרבה סוגי מחשבים ניידים לבחירה, הבחירה הטובה ביותר של מחשב נייד מומלץ שיתאים לתקציב שלכם עשויה להיות מורכבת. אפילו הבנת הרשימות המשתנות

דיגיטל

פתרונות סייבר

מהירות היא המהות בהגנה דיגיטלית. חברות ועסקים שמגיבים לתקריות ומכילים אותן במהירות, חוסכים מיליונים ביחס לעמיתיהם האיטיים יותר, לכן הדבר הנכון לעשות הוא להציב מערך

אנו חיים ונושמים דיגיטל. רובנו גולשים בממוצע בין 2-6 שעות ביום, כאשר הרשת נותנת לנו מענה למגוון של מטרות וצרכים. בין השאר אנחנו מבצעים את הקניות שלנו אונליין, בין אם זה אוכל הביתה ובין אם בגדים וצעצועים לילדים, אנחנו קוראים חדשות, מתעדכנים במה שקורה ברשתות החברתיות ועוברים על פוסטים וסרטונים. בנוסף, גולשים רבים בוחרים לשאוב את המידע שלהם דרך הרשת ומבצעים כמה וכמה חיפושים במנוע החיפוש גוגל ביום. ומה לגבי גלישה באפליקציות השונות? גם זה חלק בלתי נפרד מתחום הדיגיטל.

 

שיווק דיגיטלי מה זה אומר בעצם?

בתור בעלי עסקים אנחנו כל הזמן חושבים איך לשווק ולקדם את העסק שלנו. אנחנו מנסים להביא את האתר, החנות הדיגיטלית או עמוד הפייסבוק שלנו למקסימום חשיפה רלוונטית, אנחנו מנסים לשמור על קשר עם הגולשים שלנו, להתאים את תהליכי השיווק, הפרסום והקידום לקהלי היעד הרלוונטיים אלינו ונעזרים במומחים כמו מקדם אתרים בגוגל, מנהל רשתות חברתיות ומעצבת גרפית. לכל אחד מאנשי המקצוע הללו יש את התפקיד שלו כאשר המטרה של כולם הינה משותפת – לבצע תהליכים העומדים בקנה אחד עם האסטרטגיה השיווקית שהוקמה במטרה ליצור מקסימום חשיפה לעסק שלנו ולמתג אותו גבוה בתחום שבו אנחנו עוסקים.

 

 

איך עובדים על אסטרטגיית קידום דיגיטלית?

  1. מה יש ומה אין לנו – בשלב הראשון עלינו להבין קודם כל איפה אנחנו פעילים מבחינה ערוצית ואיפה לא. למשל, יש עסקים שהשקיעו לפני כמה שנים בהקמת אתר אינטרנט מקצועי אבל עדיין אין להם עמוד עסקי בפייסבוק ו/או ערוץ יוטיוב ו/או פרופיל פעיל ברשת החברתית המובילה אינסטגרם. לעומת זאת, עסקים עסקים שסופר פעילים ברשתות החברתיות אבל אין להם אתר או חנות אינטרנטית שמייצגת את העסק שלהם ודרכם ניתן להעביר את כל המידע הרלוונטי לגולשים. לכן, קודם כל עלינו להבין איפה אנחנו עומדים והאם אנחנו צריכים להקים משהו חדש כדי למנף את הפעילות השיווקית של העסק שלנו בדיגיטל.
  2. מה עובד ומה פחות עובד – אחרי שהבנו מה קיים ומה צריך להקים, זה הזמן לעשות שיפצורים ושינויים הרלוונטיים לפלטפורמות בהם אנחנו פעילים. למשל, יש בעלי אתרים שהאתר שלהם לא נטען מהר מספיק וזה כמובן קריטריון סופר חשוב בתהליך הקידום האורגני בגוגל וזה משהו שדי בקלות ניתן לשנות. לעומת זאת, יש כאלה שמחזיקים בעמוד עסקי בפייסבוק, אבל התוכן שלו לא מספיק מעניין, לא מספיק רלוונטי ואז החשיפה לא גבוהה וגם זה משהו שניתן לשנות אותו עם איש מקצוע המבין בתחום השיווק בדיגיטל.
  3. איפה אני רוצה להיות עוד X זמן – כדי שאסטרטגיה שיווקית תעבוד כמו שצריך, אנחנו צריכים להגדיר מטרות. אנחנו צריכים להבין איפה אנחנו עומדים עכשיו, איפה אנחנו רוצים להיות עוד X חודשים, ומה הדרך הרלוונטית בכדי להשיג את המטרות האלה.
  4. הכירו את קהל היעד שלכם – המפתח להשגת יעדים בדיגיטל הוא להכיר בצורה מאוד מדוייקת ומדוקדקת את קהלי היעד הרלוונטיים שלנו. עלינו להבין מה הם אוהבים ומה פחות, מיהם ומה נדרש כדי להגיע אליהם והכי חשוב- איפה הם נמצאים.

 

לסיכום, אם אתם עדיין לא פעילים בדיגיטל או שאתם פעילים חלקית, זה בדיוק הזמן לשנס מותניים, לפנות לאנשי המקצוע המתאימים או לחברה המתמחה בבניית אסטרטגיה שיווקית חכמה בדיגיטל ולהתחיל לעבוד. ככל שהעסק שלכם יהיה יותר ממוקד ורלוונטי לקהלי היעד אליהם הוא פונה, כך תייצרו יותר חשיפה, תגדילו את התנועה לאתר שלכם ולפלטפורמות החברתיות השונות, תעמדו ביעדים שלכם ותייצרו יתרון אל מול המתחרים.