אוהבים להיות בבית? זה מה שכדאי לכם לראות

תוכן עניינים

רובנו לא נמצאים שעות רבות בבית וגם אלה שכן, לא נהנים מצפייה בטלוויזיה. כשמגיעים סופי השבוע והחגים, יש לא מעט אנשים שבמקום לטייל, להגיע למקומות הומים באנשים, פשוט מעדיפים להישאר בבית ולנוח. אמנם לצפייה בטלוויזיה יש השלכות שליליות כמו הגברת ערכים שליליים, עידוד התפתחות של בעיות קשב וריכוז, עידוד הסתגרות וכדומה, אך יחד עם זאת יש לה גם המון יתרונות כמו אמצעי סוציאלזציה, כלי מעשי לבידור ולמידה, הירגעות, פיתוח ערכים חיוביים ועוד. אז אם גם אתם רק מחכים לרגע שבו תוכלו להניח את הרגליים גבוה למעלה, להישען לאחור, להכין לעצמכם משהו לאכול שאתם אוהבים, ובאופן כללי אוהבים להיות בבית? זה מה שכדאי לכם לראות

 

הסדרה שכבשה את הנטפליקס – Hit and Run

אם אתם מנויים מושביים, דרך נטפליקס סדרות תוכלו לצפות בסדרה שכבשה את המסך. מדובר ביצירה של ליאור רז ואבי יששכרוף, יוצרי פאודה. הסדרה היא ישראלית אמריקאית ועוסקת באירוע טראומתי שהתרחש בתאונת פגע וברח. תוך מספר ימי חקירה מסתבר שהנסיבות לאירוע אינן בגדר תאונה והעניינים רק מתחילים להתחמם. מתח, משחק מעולה ועלילה מרתקת. מומלץ בחום.

 

ההייטק הגיע גם לטלוויזיה- Start Up

הסדרה עוסקת בבחור צעיר בשם ניק שעוסק בקרן הון בסיכון שמשקיעה בסטארטאפים חדשניים. הבחור מקבל מאבא שלו 2 מליון דולר בכדי שיעשה עבורו כל מיני עסקאות לא חוקיות. במקום לעשות את מה שאביו אומר, הוא לוקח את הכסף ומשתמש בו למטרת השקעה במיזם של בחורה בשם איזבל. היא המציאה מטבע אך היא לא מצליחה להשיג את המימון. תוך זמן קצר האב של ניק פשוט נעלם ונעשים נסיונות למצוא אותו בכל מיני דרכים. לסדרה יש 3 עונות והיא פשוט מצויינת.

 

קצרה אבל פשוט מצויינת- כסף מהיר – Snabba Cash

מדובר למעשה בסדרה שוודית שעלתה גם היא למנויי נטפליקס. היא מבוססת על סדרה של ספרים שכתב הסופר הנס לפידוס. כל העלילה קשורה לעולם התחתון כאשר הגיבורים הם מהגרים מעוטי יכולת שמנסים לשרוד. שמונה פרקים שיגרמו לכם לשאול מדוע לא המשיכו אותה עוד קצת?!.

 

יש כזה דבר אהבה מושלמת? התאמה מושלמת – The One

סטארט אפ גאוני מומצא על ידי צעירה חדורת מוטיבציה שחוקרת במשך שנים איך את הקשר בין גנטיקה לבין אהבה. היא מצליחה לפתח פטנט המעניק שירות למציאת אהבה על פי ניתוח DNA. הדבר הזה גורם לאנשים להתחיל לחפש את אהבת חייהם ובטח לא תתפלאו לגלות כמה בלאגן זה גם עושה. מרתק וכייפי לצפייה.

 

הצרפתי שיגרום לכם שוב להתאהב- לופן – Lupin

סדרה שעלתה בחורף 2021 ולא יורדת מהמסך לרגע. היא מספרת על בחור צרפתי שמכור לסיפורים של ארסן לופן. שודד דמיוני עם אופי של ג‘נטלמן. גיבור הסיפור מחפש נקמה במשפחה שגרמה כביכול למוות של אביו והוא מתכנן את הכל דרך הסיפורים של השודד. שילוב בין הרפתקאה, מתח והרבה אקשן.

 

תקופתית אבל פשוט מצויינת – ברידג‘רטון- Bridgerton

אחת הספרות הכי נצפות בעשר השנים האחרונות. דרמה תקופתית אותה הפיקה שונדה ריימס האגדית המספרת את סיפורם של שמונת הבנים של משפחת ברידג‘רטון המחפשים את אהבת חייהם. הסדרה מתרחשת בלונדון של המאה הקודמת והיא מוגדרת כלא פחות מיצירת אומנות. התפאורה, המוזיקה, התלבושות המושקעות, כל אלה הופכים את הסדרה הזו לכייפית לצפיה, מרגשת וסוחפת.

 

אוהבים להיות בבית? אז קדימה! למה אתם מחכים? כל מה שאתם צריכים זה קצת זמן פנוי, ספה או כורסא נוחה, ריכוז ולבחור את אחת הסדרות הממכרות האלה.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את: